چرکنویس

دست نوشته های یک نویسنده ی جوان

چرکنویس

دست نوشته های یک نویسنده ی جوان

یک توصیف

این یه توصیفه از این تصویر نظرتون چیه؟



سرزمین مردگان بهترین نامی بود که می توانستند برای چنین جایی بگذارند. دشت واقعا مرده بود. گویی تنها موجود زنده باد است که ملایم و سرد اجزا زمین را نوازش می کند.

تک و توک در اطراف چند درختی سرد و سنگین بر تن خاک نشسته بودند و به ابرهای تیره ای که گویا دوباره قصد بارش داشتند چشم دوخته بودند.

جای جای دشت ، در جاهایی که زمین پوشش سبز را کنار گذاشته بود، گودال های نسبتا وسیع آب جمع شده بود.

در تمامی دشت چند صخره آرام ، سرد و تیره یله داده بودند و بر روی یکی دو تا از آن ها نیز قلعه هایی مخوف و تاریک سر بر اسمان کشیده بودند.

دشت وهم آور بود و باور نکردنی.


 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.taranoom.co.cc

سلام وبت خیلی خوبه خوشحال میشم به منم سر بزنی و تو وبم نظر بدی! فعلا!!!

ممنون دوست من. حتماْ بهت سر میزنم.

کودک خوشحال یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

ایشالله هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدیم

لطف می کنید. من هم در خدمتم.

کودک خوشحال یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

راستی لینکتان کردم

ممنون عزیز. من هم همان ابتدا با دیدن وب زیبایتان لینکتان کردم. به کودک نفهم هم سلام برسانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد